Kenali aku.

Kebelakangan nie aku tak tahu kenapa mata aku asyik nak berair je. Nak cakap sebab stress, orang lain pun stress tapi takde cengeng macam aku.

Sensitif. Tu sifat yang paling famous dalam diri aku. Kau takkan nampak kesensitifan dalam diri aku sebab aku nampak kuat dari mata kasar. Aku menangis dalam ketawa. Aku senyum tak kira masa. Kalau betul kau boleh jiwai aku, kau akan rasa apa yang aku rasa.

Sifat aku dari penyiasatan orang ramai : 

  1. Keras kepala
  2. Keras hati.
  3. Degil
  4. Sukar memaafkan orang
  5. Kurang ajar (sometimes)
  6. Suka senyum
  7. Sombong (kalau orang tak kenal)
  8. Brutal
  9. Tak fikir panjang
  10. Cakap lepas
  11. Tak suka ambil tahu hal orang
  12. Suka buat hal sendiri
  13. Sukar menunjukkan perasaan sayang
  14. Selalu nak menang (susah mengalah)
  15. Peramah
Daripada senarai di atas, lagi banyak sifat negatif dalam diri aku. Aku cuba ubah tapi manusia banyak mencabar fikiran dan jiwa aku. Salahkan manusia jika aku betindak kejam.
zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright