Fuck all the bullshit.

Aku tak tahu macam mana lagi aku perlu ubah untuk kepuasaan manusia sejagat.
Susah nak puaskan nafsu serakah manusia busuk hati nie.
Ada je yang tak kena di mata mereka.
Cuba bagi senarai apa yang sebenarnya kau mahu?

Haih,
Aku boleh cakap sini aku bukan orang mulia.
Aku bukan tinggi ilmu agama tapi aku tahu mana yang baik dan buruk.
Jangan kau persendakan diri aku ini sebab kau bukan manusia sempurna.

Dan aku suka kelentong orang.
Aku suka mencelakakan orang.
Aku suka dan terus akan suka.
Tiada siapa boleh halang apa yang aku suka.

Jangan cabar kesabaran aku. Jangan.
 Sebab ini mungkin mengaitkan segala 7 keturunan kau.
Aku ingatkan sekali lagi jangan cabar.

Aku dah bagi amaran.
Kalau diteruskan jugak, kau akan rasa mati mendekati.
Aku serius.
zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright