Give up.

Dua entry dalam satu hari.

Aku tak tahu minit keberapa aku rasa benda nie.
Tapi aku nak kau tahu yang aku sakit. Pedih. Perit.
Aku tak suka rasa macam nie.
Dan aku benci rasa macam nie.

Disebabkan benda nie aku give up.
Aku ulang give up.

Aku tahu kau busy. Terlalu busy.
Tapi tu bukan alasan kau boleh layan aku macam sampah.
Tu bukan alasan untuk buat aku macam tak wujud. Bukan.

Kau text aku bila kau perlu.
Kau rasa kau dah terlalu ambil berat tentang aku.
Tapi sebenarnya kau tak pernah ambil berat pasal aku.
Kau tak pernah perasan kesakitan yang aku rasa.
Kau tenang text macam takde pape.
Kau bukan lagi insan yang aku kenal dulu.

Dan sekarang....
Aku rasa dah tak diperlukan lagi.

Aku kena bangkit dari khayalan nie.
Bangkit ke hadapan dan sedar tentang masa hadapan.
Bagi aku kau sekarang kisah silam. Serius.
Aku penat berharap.

Tak perlu lagi kau serabut dengan text bodoh aku.
Teruskan kerja dengan tenang.
Aku hanya masa silam.


zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright