#071

Di saat terukirnya entry ini, Aku sedang menghayati satu instrumental yang mengusik seluruh jiwa raga. Terdetik satu getaran yang membuatkan aku ingin mengikut rentaknya.

Terasa diri ditusuk satu sembilu yang membuatkan diri ini hanya duduk terdiam. Sembilu apakah yang ditusuk ini sampai aku kaku untuk membuka mulut bertanyakan sesuatu yang membuatkan aku boleh jadi gila dalam beberapa minit mungkin.

Aku hanya mampu menunjukkan diri ini begitu gembira bila bersama kalian. Bila aku di awangan fikiran ini mula bercelaruan. Patut ditanya atau terus mendiamkan diri. Aku masih lagi tidak bertemu jawapan.

Kecewa dengan diri kerna tidak bertemu kekuatan. Kecewa dengan diri kerna semakin hari semakin lembik. Aku tidak bisa terus begini. Aku perempuan yang kuat. Bukan lembik. Aku geli dengan lembik. Itu pasti.

Masih lagi keliru dengan apa yang baru saja aku coretkan ini.
zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright