Meet my hearts!

Assalamualaikum.


Kebahagiaan dalam perpisahan.
Terima kasih untuk itu wahai sahabat.
Apakah? Maksud?
Har har har
Nak je tinggal tanpa jawapan.
Bahawasanya saya bahagia ketemu dengan sahabat saya.


Yayerz!
Saya dapat ketemu dengan Farah a.k.a Chud.
Happynya dapat sleepover sama-sama.
Jangan salah faham.
Kami insan straight.
Sudah berpunya.

Selama dengan dia bosan saya hilang.
Selama dengan dia saya dapat jalan-jalan sampai lewat malam.
Selama dengan dia saya dapat jumpa kawan lama.
Selama dengan dia saya dapat shopping apa yang saya nak.
Selama dengan dia saya happy sangat-sangat.
Selama dengan dia, saya dapat gelak sakan.
Selama dengan dia saya boleh dengar dia gaduh dengan bf dia.
Har har har.
Jangan marah chud. :p

Dan kini bosan saya kembali pulang.
Mana taknya semua benda saya buat sorang-sorang.
Ada adik tapi saya diketepikan. Sedih.

Saya happy bila dengan dia.
Sebab....
 Saya dapat jumpa mereka. 

Pipah and Farah
Sejak pindah sekolah.
Kita tidak pernah ketemu.
Serious happy dapat bergelak ketawa macam dulu.
I'm so happy!
Jangan lupakan saya ya awak. :)


Dari kecil sampai dah besar panjang.
Lu tetap jadi kawan gua.
Segala benda dikongsi bersama.
Segala benda lu tahu pasal gua.
Segala benda dibuat bersama.
Bila dikenang balik,
Nak saja gua gelak terguling-guling.
Lu memang lawak habis.
Masuk raja lawak confirm lu juara.
Gaduh seteruk mana lu dengan gua,
Kita tetap lagi bersama.
Bagai air dicincang takkan putus.
Itulah ibaratnya kita.


Serius.
aku terasa janggal bila ketemu mereka.
Teman sekolah masa dahulu.
Aku sangatlah brutal.
Dan mereka ayu-ayu belaka.
Happy dapat ketemu.
Harap nanti ketemu lagi.


Dan semalam,
Tiba hari si Farah pulang ke pangkuan keluarga.
Sedih. Sedih. Sedih.
Susah untuk kita berjumpa.
Kau akan jauh dari aku.
Pulang ke negara Rusia.
Untuk teruskan pelajaran.
Jauh yang amat jauh.
Tahun depan mungkin baru kita berjumpa lagi.

Jangan lupakan aku.
Itu saja yang aku mahu.
Kau tetap kawan aku.
Susah senang kau selalu ada dengan aku.

Di Rusia nanti.
Jangan kau nakal-nakal.
Belajar elok-elok.
Jangan gaduh teruk-teruk.
Jangan nangis teruk-teruk.
Ada masalah terus contact aku.
Dan akhir sekali.
Aku nak kau jangan lupa aku.
Kau mesti ingat aku.
Wajib.


Serius.
Buat entry kali ini dalam keadaan yang sangat serabut.
Otak penuh dengan segala idea.
tapi gua tak dapat nak olahkan.
Main bantai je nie.
Arghhh! biarkan.
Kbai.








zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright