Brutal ke?

Assalamualaikum.


Tak sah kalau mukadimah takde foto gua. 
Dah jadi tradisi di blog gua.
Kalau tak letak rasa macam puaka je blog nie.
Ehhh, adeke?
Jangan macam-macam. 
Betul jadi baru tahu.
Kdiam.

Entry kali nie entry sentap. Mungkin.
Barangkali sentap tu dalam 0.1 %
Tak berapa sentap sangat.
Just acah-acah manja sikit.
Bukan apa, gua dalam keadaan demam.
Rasa nak dibelai-belai tu kuat.

Kawan gua tanya.
"Ehh, sejak bila kau jiwang?"
"Muka brutal tapi jiwang."
Sedikit gelak dibelakang ayat.
Lu buat gua rasa nak je telan muka lu masa tu.
Tapi gua sabar sebab lu kawan gua.
Lama mana lu jadi kawan gua?
Lama mana kita berkawan?
Lu masih tak faham gua.
Lu masih tak tahu perangai gua.
Sedih.


Tengok.
Brutal ke gua?
Rock ke gua?
Takkan.
Ayu je.
Comel.

Muka brutal.
Tapi gua tetap ada perasaan.
Perasaan sayang.
Perasaan benci.
Perasaan  dengki.
Perasaan simpati.
Semua gua ada.
Gua manusia.
Bukan binatang.

Tak salah orang brutal nak jiwang.
Tak salah mat rempit nak jiwang.
Tak salah mat drug nak jiwang.
Tak salah gangster kampung lu nak jiwang.
Tak salah tok imam nak jiwang.
Tak salah. Tak salah.
Kenapa?
Sebab mereka juga punya perasaan.

Jangan nilai seseorang dari segi rupa.
Muka gangster je perasaan pun takde.
Tuhan jadikan setiap manusia punya perasaan.

Susah mengaku kalah.
Perasaan.
Aku punya perasaan itu.
Ego.
Perasaan.
Dan aku kuat dengan perasaan tu.


Brutal macam mana pun gua.
Gua tetap perempuan.
Gua tetap berperasaan.


p/s : Gua happy dapat dengar suara dia harini. Comel.



zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright