Dear little girl,

Kadang-kadang kita kena sedar yang tak semua orang lain ada kita kena ada. Bukan kadang-kadang but selalu kena sedar. Dia dapat boyfriend sweet romantik nak mampus sampai bangun tidur dapat hadiah, keluar makan dapat surprise, kau pun nak. Kau ingat lelaki dalam dunia nie semua sama? Aku rasa tak. Not rasa tapi realiti. Kalau semua sama mana bestnya dapat suami yang sama. Eeii jumpa kawan "ehhh nak tahu tak suami aku semalam bla bla bla" "haahlah, semalam suami aku pun macam tu" kau rasa? Best ke benda yang sama nie? Ke suami kau yang sama? Haaa cube cek betul-betul.

Aku tak cakap yang aku taknak lelaki sweet or romantik tahap cipan tapi kalau yang dah ada tu bersyukur. Tak perlu kau ubah boyfriend kau yang sememangnya tak dilahirkan untuk menjadi romantik berubah jadi romantik tak ikhlas sebab nak penuhkan permintaan busuk kau yang mahukan boyfriend romantik. 

And one more thing, kenapa perlu jadi  diri orang lain sedangkan kau lahir kat dunia nie tuhan dah hadiahkan kau identiti yang cukup sempurna. Tak bersyukur ke boleh kenal dunia?

Aku taknak cakap banyak. Mahu duduk diam dan dengar cerita kau. Bila aku dah berborak dunia akan bersorak. Jadi nak dengar aku berborak, bawak cerita imaginasi yang takkan menjadi. 
zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright