Luahan yang paling jijik.

Makanya ini rasa yang paling jijik sekali. Ditelan seperti nusia kelaparan yang sudah tidak makan berhari hari. Diberikan saja senyuman pada yang masih sudi menerima. Dibelakangnya terselit satu tangisan caci maki diri sendiri.--

Rasa ini akan aku kenang kenangkan sampai akhirnya. Mohon jangan akan ada rasa ini lagi. Cukuplah sekali untuk aku kenangkan. 

Dan untuk ketika ini aku bisa ketawa seperti nusia yang punya rasa bahagia sampai tua. Dan aku masih lagi kekal dengan itu. Biar nampak manis di mata mereka. Dalamnya biar aku kemam sendiri. --

Jangan disapa dengan simpati. Aku tidak perlukannya kerna aku sendiri yang mencipta rasa ini. Jangan mudah berkata memahami kerna kau dan aku beda sebedanya. --

Sakit tapi tahan. Makanya jangan hiraukan kerna aku bisa bertahan.

Kau apa tahu? Susah tak pernah ada. --
Jadi diam.


zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright