Karma is a bitch.

Aku dah mula terbiasa disakiti. Bila tepat kena batang hidung kau sendiri baru kau rasa apa yang aku pernah rasa. Sakit kan? Dulu kau pernah cakap. Rileks la. Bukan ada apa pun. Aku taknak cakap benda sama. Biarkan je.

Tak terniat untuk aku balas dendam tapi fair lah. Rasa sakit yang sama. Cakap sehati sejiwa kan, mungkin ini bukti.

Aku malas nak gaduh panjang lebar tapi kau mula perlebarkan kesalahan. Selagi kau rasa kau betul utarakan jelah kesalahan tu. Aku duduk diam dan dengar. Mungkin bukan masanya untuk aku bersuara.

Dan sekarang buruk aku jelas terbukti. Tapi aku kat sini tetap diam. Kenapa? Sebab aku sayang kau. Kita pernah buat tahi yang sama tapi kau hukum aku lebih dahsyat. Takpe. Aku terima sebab aku sayang kau.

Aku tetap sayang kau.

zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright