Ketakutan.

Keberanian wujud apabila ketakutan menguasai segala. Boleh faham tak? Kalau kau tak pernah rasa takut bermakna kau takkan rasa berani. Ya, apabila ketakutan menguasai segala kau akan rasa ingin mencuba. Cuba buang perasaan tu. Macam aku, aku cuba buang perasaan yang maha takut walaupun kadang kadang ia terlampau melilit dengan diri. Cuba buka ikatan takut dengan rakus dan kau akan rasa nikmatnya.

Ego muncul bila ketakutan bersemadi dalam diri. Semua bermula dengan ketakutan. Serious talk, aku ego melampau tapi tak pergi mana pun. Akhir sekali ego jatuh atas tanah jugak. Bikin malu bersepai muka. Hmm.

Aku tak salahkan diri aku bila rasa takut. Chill lah. Semua ada perasaan takut. Takut dengan tuhan tapi masih buat benda hagham. Kenapa? Sebab ketakutan yang lahirkan keberanian. So jangan lagak sangat sebab kau wujud dari takut jugak.

Dan satu perasaan takut ketika ini.
Cinta hilang.

zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright