Lifeless.

Hati kembali goyah.
Hati kembali berkecamuk.

Dupdapdupdap.
Makin kencang.

Tangan dan kaki lemah.
Cuba gagahkan.
Dan masih lagi bertahan.

Dalam kegembiraan aku menangis dalaman.
Seksa. Serius celaka gila.
Ingat bahagia selamanya walaupun dah tahu bahagia takkan kekal selamanya.
Orang lain sibuk dating sana sini.
Gelak tawa macam dunia dorang yang punya.
Tapi aku? Menangis tiada siapa yang sudi simpati.
Hmm. Aku cuba belajar terima kenyataan tapi ada saja halangan.
Mungkin diri ini dah terlalu sebati dengan sifat manja.
Benci betul kalau diri lembik macam apa je. Geli doe.

"Cakap katang." -someone

Aku cuba jadi katang macam dulu.
Tapi bukan senang.
Aku merasa kehilangan yang amat dahsyat.
Sampai aku sendiri taknak hadapi.
Tapi mak aku cakap tuhan sedang menguji.
Harus tabah menghadapi.
Aku kembali pada realiti dan aku perlu sedar ada hikmah disebalik semua ini.

Sekarang aku cuba rapatkan mata tidur macam biasa.
Tapi..........hmmm.
Abaikan.
Kena cuba.

zatieySAJA ♥ Official Blogspot ™ | copyright